Шановні батьки!
http://ukranews.com/news/477890-ygra-v-smert-chto-takoe-synyy-kyt-y-pochemu-podrostky-vypolnyayut-smertelnye-zadanyya
Це дуже жахливо! Контролюйте, що дивляться діти! Розмовляйте з ними!
(03.02.16)
Завдання з української мови та літератури
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1.
Підготуватися до контрольного твору, обрати одну з тем
і написати чернетку (обсяг 1-1,5 сторінки):
«Щоб зробив я, якби
потрапив до яян»
«Повчальний зміст
притчі «Казка про яян»
«Проблема дружби і
взаєморозуміння в притчі «Говорюща риба»
«Роль книжок у
житті людини»
2.
Читати повість В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»
УКРАЇНСЬКА МОВА
1.
Опрацювати ʂ 43 «Повні й короткі форми прикметників»
стор. 138-139 (прочитати), виконати вправи: 358, 361 .
2.
Опрацювати ʂ 44 «Відмінювання прикметників», стор.
141-143 (прочитати), виконати вправи: 365, 368.
ІСТОРІЯ
Тема: Греко-перські війни.
Дати відповідь за планом письмово:
1. Причини війни.
2. Привід до війни.
3. Головні битви.
4. Результат.
5. Наслідки.
ІСТОРІЯ
Тема: Греко-перські війни.
Дати відповідь за планом письмово:
1. Причини війни.
2. Привід до війни.
3. Головні битви.
4. Результат.
5. Наслідки.
(02.02.16)
Завдання з
математики для 6-А класу
під час карантину.
В перший урок після
карантину обмінюємося зошитами.
В зошитах повинні
бути розв’язаними
завдання:
П. 29 № 828-842
П. 30 № 844-867
П. 31 № 869-881
П. 32 № 891-908,
913, 914
П. 34 № 916-933
Перед розв’язанням завдань обов’язково прочитати теоретичний матеріал, розглянути надані
у підручнику приклади, вивчити правила.
Деякі завдання з
пропонованих були розв’язані в класних роботах.
Підготуватися до
контрольної роботи.
Контрольна робота
Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел
Варіант 1
|
Варіант 2
|
10.
Позначте на координатній прямій точки. Які з позначених точок мають
протилежні координати?
|
|
А(4); В(-5);
С(2,5); D(-2,5); E(1,5)
|
А(3); В(-4); С(1,5); D(-1,5); E(-5)
|
20.
З наведених чисел випиши: а) натуральні; б) цілі; в) додатні;
г) цілі
від’ємні; д) дробові від’ємні
|
|
9; ; -16; 0; 7,2; -3,8; 1,9; ; -50; ; 24.
|
2; -3; 0; ; -5,6; 3,8; 9,1; ; 18; -23; .
|
30.
Порівняйте числа:
|
|
а) -5,8 і 2,4; б) -3,4 і -3,8
|
а) 3,1 і -6,7; б) -4,2 і -4,6
|
40.
Обчисліть:
|
|
а) ; б)
|
а) ; б)
|
50.
Знайдіть значення х, якщо:
|
|
а) –х = –16; б) –(–х)= 9,4
|
а) –х = 25; б) –(–х)= 4,9
|
6. Розв’яжіть
рівняння:
|
|
а) ; б)
|
а) ; б)
|
7. Знайдіть
найменше (найбільше) ціле значення х,
при якому є правильною нерівність:
|
|
8. Яку цифру
можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність
(розглянути всі можливі випадки):
|
|
9*. Знайдіть
два числа, кожне з яких більше за , але менше від
|
9*. Знайдіть
два числа, кожне з яких більше за , але менше від
|
(26.01.16) ЗАВДАННЯ З ІНФОРМАТИКИ:
читати ст. 111-117, ст 116 - відповіді записати у зошит, №№2, 4 письмово.
Домашнє завдання на період карантину 6-А, 6-Б кл.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Прочитати
притчу «Говорюща риба» Е. Андієвської.
2. Підготувати
відповіді на запитання (коротко письмово в зошит з української літератури)
- Чи розмовляють риби? Якщо не розмовляють, то чому?
-
У якій сім’ї народилася говорюща риба? Як батьки ставилися до своєї дитини?
- Чи сприймали її інші риби?
-
Хто судив рибу за її вміння говорити? Як ви вважаєте, чи справедливо судили?
- У якому світі жив
рибалка, якою вінбув людиною?
-
Чи був лад усім’ї рибалки? Якщо ні, то чому?
-
Яка жінка була в рибалки? Як вона ставилася до чоловіка?
- Чому рибалка сам не
зустрів рибу?
- Чому жінка не
почула балакучої риби?
- Через кого чи що з
рибою сталася трагедія?
- Як рибалка зреагував на
втрату друга?
-
Які висновки зробили з цієї історії шакал і консервна бляшанка?
- Які важливі й
актуальні проблеми порушуються у творі?
3.
Намалюйте ілюстрацію до притчі «Казка про яян» або
«Говорюща риба».
4.
Підготуватися до уроку позакласного читання: читати
повість «Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим»
УКРАЇНСЬКА МОВА
1.
Опрацювати ʂ 40 «Прикметник як частина мови»
(прочитати), виконати вправи: 337, 338 Опрацювати ʂ 41
(прочитати),виконати вправи: 343, 345.
3.
Опрацювати ʂ 42 (прочитати), виконати вправи: 352, 353.
Уважаемые мамы и папы!
1. Пожалуйста, заглядывайте в дневники детей чаще и в конце каждой недели оставляйте свой автограф!
2. Пожалуйста, помогите детям надеть обложки на тетради, учебники, дневники!
Комментариев нет:
Отправить комментарий