Для вас, родители

Шановні батьки!

http://ukranews.com/news/477890-ygra-v-smert-chto-takoe-synyy-kyt-y-pochemu-podrostky-vypolnyayut-smertelnye-zadanyya

Це дуже жахливо! Контролюйте, що дивляться діти! Розмовляйте з ними!

(03.02.16)

Картинка смайлик

Завдання з української мови та літератури

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1.      Підготуватися до контрольного твору, обрати одну з тем і написати чернетку (обсяг 1-1,5 сторінки):

 «Щоб зробив я, якби потрапив до яян»
 «Повчальний зміст притчі «Казка про яян»
  «Проблема дружби і взаєморозуміння в притчі «Говорюща риба»
 «Роль книжок у житті людини»
2.      Читати повість В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»

УКРАЇНСЬКА МОВА
1.      Опрацювати ʂ 43 «Повні й короткі форми прикметників» стор. 138-139 (прочитати), виконати вправи: 358, 361 .
2.      Опрацювати ʂ 44 «Відмінювання прикметників», стор. 141-143 (прочитати), виконати вправи: 365, 368.
Картинка смайлик
ІСТОРІЯ
Тема: Греко-перські війни. 
Дати відповідь за планом письмово:
1. Причини війни.
2. Привід до війни.
3. Головні битви.
4. Результат.
5. Наслідки.

(02.02.16)

Картинка смайликКартинка смайлик
Завдання з математики для 6-А класу 
під час карантину.
В перший урок після карантину обмінюємося зошитами.
В зошитах повинні бути розвязаними завдання:
П. 29 № 828-842
П. 30 № 844-867
П. 31 № 869-881
П. 32 № 891-908, 913, 914
П. 34 № 916-933
Перед розвязанням завдань обовязково прочитати теоретичний матеріал, розглянути надані у підручнику приклади, вивчити правила.
Деякі завдання з пропонованих були розвязані в класних роботах.
Підготуватися до контрольної роботи.
Контрольна робота
Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел

Варіант 1
Варіант 2

10. Позначте на координатній прямій точки. Які з позначених точок мають протилежні координати?
А(4); В(-5); С(2,5); D(-2,5); E(1,5)
А(3); В(-4); С(1,5); D(-1,5); E(-5)

20. З наведених чисел випиши: а) натуральні; б) цілі; в) додатні;
г) цілі від’ємні; д) дробові від’ємні
9; ; -16; 0; 7,2; -3,8; 1,9; ; -50; ; 24.
2; -3; 0; ; -5,6; 3,8; 9,1; ; 18; -23; .

30. Порівняйте числа:
а) -5,8 і 2,4;        б) -3,4 і -3,8
а) 3,1 і -6,7;       б) -4,2 і -4,6

40. Обчисліть:
а) ;     б)
а) ;     б)

50. Знайдіть значення х, якщо:
а) –х = –16;     б) –(–х)= 9,4
а) –х = 25;     б) –(–х)= 4,9

6. Розв’яжіть рівняння:
а) ;     б)
а) ;     б)

7. Знайдіть найменше (найбільше) ціле значення х, при якому є правильною нерівність:

8. Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки):

9*. Знайдіть два числа, кожне з яких більше за , але менше від

9*. Знайдіть два числа, кожне з яких більше за , але менше від



(26.01.16) ЗАВДАННЯ З ІНФОРМАТИКИ:
читати ст. 111-117, ст 116 - відповіді записати у зошит, №№2, 4 письмово.

Картинка смайлик
Домашнє завдання на період карантину 6-А, 6-Б кл.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1.      Прочитати притчу «Говорюща риба» Е. Андієвської.
2.      Підготувати відповіді на запитання (коротко письмово в зошит з української літератури)
-       Чи розмовляють риби?Якщо не розмовляють, то чому?
-       У якій сім’ї народилася говорюща риба? Як батьки ставилися до своєї дитини?
-       Чи сприймали її інші риби?
-       Хто судив рибу за її вміння говорити? Як ви вважаєте, чи справедливо судили?
-       У якому світі жив рибалка, якою вінбув людиною?
-       Чи був лад усім’ї рибалки? Якщо ні, то чому?
-       Яка жінка була в рибалки? Як вона ставилася до чоловіка?
-       Чому рибалка сам не зустрів рибу?
-       Чому жінка не почула балакучої риби?
-       Через кого чи що з рибою сталася трагедія?
-       Як рибалка зреагував на втрату друга?
-       Які висновки зробили з цієї історії шакал і консервна бляшанка?
-       Які важливі й актуальні проблеми порушуються у творі?
3.      Намалюйте ілюстрацію до притчі «Казка про яян» або «Говорюща риба».
4.      Підготуватися до уроку позакласного читання: читати повість «Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим»

УКРАЇНСЬКА МОВА
1.      Опрацювати ʂ 40 «Прикметник як частина мови» (прочитати), виконати вправи: 337, 338      Опрацювати ʂ 41 (прочитати),виконати вправи: 343, 345.

3.      Опрацювати ʂ 42 (прочитати), виконати вправи: 352, 353.


Уважаемые мамы и папы! 
1. Пожалуйста, заглядывайте в дневники детей чаще и в конце каждой недели оставляйте свой автограф!
2. Пожалуйста, помогите детям надеть обложки на тетради, учебники, дневники!

Комментариев нет:

Отправить комментарий